DSCF1052

Themajaar Feest aan Zee trekt bijna 5 miljoen bezoekers

14 december 2018 – We zijn blij. ‘Ons’ Feest aan Zee heeft het afgelopen jaar in totaal 4,7 miljoen bezoekers getrokken. Daarmee overtrof het themajaar rond de viering van 200 jaar Scheveningen als badplaats ruimschoots alle publieksdoelstellingen.

Blueyard ontwikkelde het concept voor dit themajaar voor de gemeente Den Haag. Ook waren we kwartiermaker voor de uitvoerende organisatie. We namen de wens van Den Haag, om zich als ‘Stad aan Zee’ te profileren, als uitgangspunt. Het ‘… aan Zee’ kwam in veel varianten terug: Historie aan Zee, Cultuur aan Zee, Sport aan Zee, Kinderen aan Zee, Gastvrij aan Zee en niet te vergeten: Toekomst aan Zee.

Waar we vooral blij mee zijn is met de ontstane samenwerking en de te verwachten spin-off. Nu al zijn partners bezig de projecten uit het themajaar de komende jaren door te ontwikkelen. Met die ‘Legacy’ wordt het pas echt een Feest aan Zee!

Zie ook het bericht op Omroep West.

 

 

Meer Nieuwsberichten