Projecten

Positioneringsstrategie
Theater Oostpool
Met de komst van Daria Bukvić als artistiek leider van Oostpool zette het toneelgezelschap uit Arnhem koers op vernieuwend theater voor een jonge doelgroep. Richard … Lees meer >

Wat te doen met collectieve promotie?
Nederlandse Associatie voor Podiumkunsten
De Nederlandse Associatie voor Podiumkunsten vertegenwoordigt 155 Nederlandse podiumkunstproducenten. De meerderheid daarvan wordt door de overheid gefinancierd. (Collectieve) promotie behoort niet tot de kerntaken van … Lees meer >

Positionering Amare, Den Haag
Stichting Amare
Blueyard is sinds juli 2019 betrokken bij het realiseren van het nieuwe cultuurgebouw Amare in Den Haag. Senior-adviseur Margot Gerené adviseert en begeleidt Amare in … Lees meer >

Team- en verandermanagement VPRO
VPRO
Voor de omroepvereniging VPRO was Blueyard-adviseur Karin Sommerer ruim zeven maanden interim-manager van de 20-koppige afdeling Marketing & Creatief Bureau. Als onderdeel van Publiek & … Lees meer >

Guiding Next Level: gidsen op basis van impact
Dutch Design Week
Met meer dan 350.000 bezoekers en meer dan 450 activiteiten verspreid over 110 locaties, wordt het voor de bezoeker van Dutch Design Week steeds moeilijker … Lees meer >

Themajaar voor Den Haag
Gemeente Den Haag
In het kader van de viering van 200 jaar Scheveningen Badplaats ontwikkelde Blueyard het inhoudelijk en creatief concept voor een heel themajaar voor de stad … Lees meer >

Interim management marketing en communicatie
Het Nationale Theater
Het Nationale Theater (HNT) is het grootste reizende toneelgezelschap van Nederland met meerdere eigen theaters in Den Haag; Koninklijke Schouwburg, Theater aan het Spui, Zaal3 … Lees meer >

Dutch Design Week echt helpen ontwikkelen…
Dutch Design Foundation
Als er één voorbeeld te geven is waar Blueyard uit de verf kon komen, dan is het wel met ons werk voor de Dutch Design … Lees meer >

Extended Museum
Dordrechts Museum
Blueyard ondersteunde het Dordrechts Museum bij de ontwikkeling en positionering van tentoonstellingen en bij de fondsenwerving. Zo ontwikkelden wij rondom de tentoonstelling Willem II Kunstkoning een … Lees meer >