Projecten

Interim management marketing en communicatie
Interim management marketing en communicatie
Het Nationale Theater
Het Nationale Theater (HNT) is het grootste reizende toneelgezelschap van Nederland met meerdere eigen theaters in Den Haag; Koninklijke Schouwburg, Theater aan het Spui, Zaal3 … Lees meer >
Internationalisering Wëreldbänd
Internationalisering Wëreldbänd
Wëreldbänd
De Wëreldbänd is een vijfkoppige muziektheatergroep, die begin 2017 met hun nieuwste voorstelling SLÄPSTICK een sterrenregen oogstte in de Nederlandse pers. De groep zette in … Lees meer >
WWEC Impressie
Waddenzee Wereld Erfgoed Centrum
Expect
Voor het op te richten Wereld Erfgoed Centrum voor de Waddenzee in Lauwersoog is Blueyard gevraagd het financiële model te ontwikkelen voor het businessplan. Daarin … Lees meer >
RPhO
Rotterdams Philharmonisch kijkt naar zichzelf
Rotterdams Philharmonisch Orkest
Op sommige momenten is heet goed om scherp naar jezelf kijken. Wat gaat goed? En wat kan beter? Het Rotterdams Philharmonisch orkest wilde het beter … Lees meer >
Sector analyse film en media
Sector analyse film en media
Gemeente Utrecht
Blueyard is gevraagd mee te werken als specialist op het gebied van film voor een sectoranalyse. Dat was in samenwerking met Bureau Berenschot. Hierin stonden … Lees meer >
Innovatieseminar boekenvak
Innovatie in de boekenmarkt
KVB
Om innovatie in de boekenmarkt te stimuleren is een aantal onderzoeken, werksessies en een seminar georganiseerd. Binnen dit stimuleringsprogramma voor innovatie zijn ondernemers geïnspireerd met … Lees meer >
Ontwikkeling 'Boekenmarkt Monitor'
Ontwikkeling ‘Boekenmarkt Monitor’
KVB
Als onderdeel voor het kennis- en innovatieprogramma voor het boekenvak heeft Blueyard een monitor ontwikkeld voor de ‘boekenketen’ van auteurs, uitgevers, boekverkopers en lezers. Voor … Lees meer >
Kennis en innovatie boekenmarkt
Kennis en innovatie boekenmarkt
KVB
In opdracht van de Koninklijke Vereniging voor het Boekenvak onderzocht Blueyard de wensen voor het opzetten van een kennis- en innovatieprogramma voor de boekenmarkt. Op … Lees meer >
Trendy jonge vrouw in leren jack die met een grote VR-bril poseert voor een betonnen muur
Dutch Media Week naar volgende fase
Dutch Media Week & Beeld en Geluid
We hielpen dit mediafestival bij de ontwikkeling van zijn strategie om verder te groeien en meer betekenis te hebben voor het publiek. We brachten daarbij … Lees meer >
Internationaal positioneren
Internationaal positioneren
Ministerie van OCW
In opdracht van de vier grootste steden en het ministerie van OCW onderzocht Blueyard hoe Nederland zich door middel van kunst en cultuur sterker zou … Lees meer >